تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«فوق ماراتن» در جشنواره‌های خارجی به نمایش درمی‌آید

سعید کشاورز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«فوق ماراتن» در جشنواره‌های خارجی به نمایش درمی‌آیدسعید کشاورز مستندساز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت اکران فیلم مستند «فوق ماراتن» اظهار داشت: هم اکنون این فیلم در بخش هنر و تجربه پردیس گلستان شیراز اکران دارد و تا چندی دیگر نیز اکران سرارسری آن در گروه هنر و تجربه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: زمان قطعی اکران مشخص نیست کلی فیلم، در گروه هنر و تجربه بازبینی شده و مورد پذیرش این گروه قرار گرفته است.

کشاورز در خصوص پخش بین‌المللی این فیلم گفت: هم‌اکنون مشغول بحث بین‌الملل فیلم هستیم و قصد اکران فیلم در جشنواره‌های خارجی را داریم و نمایش فیلم را از جشنواره‌های درجه یک آغاز خواهیم کرد.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «فوق ماراتن»، روایت مردی روستایی به نام «قدرت» است که در اطراف شیراز زندگی می‌کند، او توانسته مسافتی به طول ۹۲ کیلومتر را بدود و رکوردی جدید ثبت کند؛ «قدرت» در ادامه تصمیم می‌گیرد رکورددار دو ماراتن جهان شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««فوق ماراتن» در جشنواره‌های خارجی به نمایش درمی‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..