تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوشش زنده رونمایی از گوشی HTC U11 ساعت ۱۰:۳۰ سه شنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه

اچ‌تی‌سی امروز طی رویداد اختصاصی که در مقرر اصلی این شرکت در تایوان برگزار می‌شود از پرچمدار جدید خود رونمایی می‌کند. اگر مایل هستید زودتر از همه با این محصول آشنا شوید پوشش زنده زومیت را ساعت ۱۰:۳۰ امروز صبح دنبال کنید.

انتظار داریم امروز اچ‌تی‌سی از یک پرچمدار خاص رونمایی کند چرا که این روز مصادف با تولد ۲۰ سالگی این کمپانی تایوانی است. مراسم رونمایی از محصول جدید اچ‌تی‌سی در مقرر اصلی‌اش در تایپه برگزار می‌شود. نماینده زومیت نیز در این مراسم حضور دارد تا شما را از کم و کیف پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی مطلع کند. 

این صفحه به‌صورت خودکار به‌روز می‌شود و نیازی به رفرش صفحه نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوشش زنده رونمایی از گوشی HTC U11 ساعت ۱۰:۳۰ سه شنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..