تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«در خانه» با حضور معماران ایرانی نقد می‌شود

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خانه» با حضور معماران ایرانی نقد می‌شودکتاب «در خانه؛ انسان‌شناسی فضای خانگی» با حضور مهندس سیدمحمد بهشتی، دکتر حسین سلطان‌زاده و مهندس محمدرضا حائری مازندرانی و نیز مترجمان کتاب، روز سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات نقد و بررسی می‌شود.

کتاب «در خانه؛ انسان‌شناسی فضای خانگی» اثری پژوهشی است که در سال ۲۰۰۶ در دانشگاه سیراکیوز منتشر شده است. این کتاب در سال ۱۳۹۵ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ترجمه و به‌تازگی از سوی انتشارات این پژوهشگاه منتشر شده است. ترجمه این کتاب از اولین اسناد منتشر شده به فارسی، پیرامون حوزه انسان‌شناسی فضای خانگی است.

 زهرا غزنویان با همکاری محسن صف‌شکن، نازنین دلنواز، الهام نظری و لیلا صادقی‌تبار مسئولیت ترجمه و ویراستاری علمی این اثر را بر عهده داشته است.این کتاب، مجموعه مقالاتی است که در ۱۲ فصل تنظیم شده است؛ نویسندگانی از انگلستان، هلند، بلژیک، فرانسه، اسکاتلند و آمریکا با تخصص‌هایی در زمینه تاریخ هنر، تاریخ اجتماعی، مطالعات زنان، تاریخ طراحی، تاریخ معماری، انسان‌شناسی فرهنگی، قوم‌شناسی، جامعه‌شناسی، جامعه‌شناسی مسکن، روان‌شناسی محیطی، مطالعات فرهنگ مادی و مطالعات مصرف‌کننده، مقالات این مجموعه را تدوین کرده‌اند.

از علاقه‌مندان و پژوهشگران برای حضور در این برنامه دعوت می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««در خانه» با حضور معماران ایرانی نقد می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..