تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخوف ترین هواپیمای جنگی روسیه از نظر آمریکا +عکس

مجله آمریکایی National Interest هواپیمای آ50 او ساخت روسیه که همچنین به "رادار پرنده " مشهور است را به عنوان مخوف ترین هواپیمای جنگی ارتش روسیه نام برد.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛این هواپیما چندی پیش به سوریه اعزام شده است.

ابتدا عکس این هواپیما در آسمان سوریه، در شبکه های اجتماعی منتشر شد و سپس تصاویر ماهواره ای به دست آمده از ماهواره رژیم اسرائیل نیز تایید کرد که هواپیمای آ50 او در پایگاه هوایی حمیمیم در لاذقیه سوریه مستقر شده است.

در این گزارش گفته شده که این هواپیما نوعی مدرنیزه شده هواپیمای ردیابی راداری دوربرد آ50 است که بر اساس هواپیمای ایلیوشین ایل 76 ساخته شده است.

این هواپیما به رادار "سمل ام" که در بخش عقبی بدنه هواپیما نصب شده، مجهز است. این رادار با سرعت شش دور در دقیقه می چرخد و قادر به ردیابی اهداف زمینی در فاصله تا 300 کیلومتر و اهداف هوایی در فاصله تا 600 کیلومتر است.

جام جم آنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخوف ترین هواپیمای جنگی روسیه از نظر آمریکا +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..