تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صاحبان سهام عدالت که شماره شبای اشتباه داده‌اند چه کنند؟

شماره شبای بانکی مشمولان سهام عدالتی که از سوی بانکها به تایید نرسیده باشد، به شماره‌های تلفن همراه معرفی شده از سوی مشمولان ارسال می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: شماره شبای بانکی مشمولان سهام عدالتی که از سوی بانک‌ها به تایید نرسیده باشد، به شماره‌های تلفن همراه معرفی شده از سوی مشمولان ارسال می‌شود.
 


بر اساس این گزارش؛ بیشتر شماره‌های شبا بانکی تایید نشده مربوط به مشمولینی است که به جای ثبت شماره شبای حساب خود در سامانه سهام عدالت، شماره شبا شخص دیگری را وارد کرده اند.


 
از ین رو در مصادیق فراوانی مشاهده شده که والدین یا شخص دیگری از طرف مشمول، به جای درج شبا بانکی شخص سهامدار مشمول، شبا بانکی متعلق به خود را در سامانه وارد کرده اند که منجر به تایید نشدن شبای بانکی در سامانه شده است.


 
همچنین بنابر اعلام سازمان خصوصی‌سازی از دیگر دلایل تایید نشدن شماره شبای بانکی، مسدود یا راکد بودن حساب بانکی مشمولان بوده است.


 
بر این اساس، مشمولانی که پیامک تایید نشدن شبای بانکی را دریافت کرده اند باید با مراجعه به بانک از مسدود نبودن حساب خود مطمئن شوند و به هر حال یک شماره شبا بانکی معتبر به نام خودشان را در سامانه ثبت کنند.

تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صاحبان سهام عدالت که شماره شبای اشتباه داده‌اند چه کنند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..