تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشته و زخمی شدن 13نفر در تیراندازی های ده ساعت گذشته در آمریکا

در تیراندازی های ده ساعت گذشته در آمریکا سه نفر کشته و ده نفر زخمی شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی گان وایلنس آرچیوز، تیراندازی در شهر پمپانو بیچ در ایالت فلوریدا یک زخمی برجاگذاشت.در تیراندازی در شهر آگوستا در ایالت جورجیا یک نفر زخمی شد،تیراندازی در شهر لیک چارلز در ایالت لوئیزیانا یک زخمی برجا گذاشت.

در تیراندازی در شهر کیپ کورال در ایالت فلوریدا یک نفر زخمی شد،تیراندازی در شهر اوکلاهما سیتی در ایالت اوکلاهما یک نفر کشته شد.

در تیراندازی در شهر پالم بیچ در ایالت فلوریدا یک نفر زخمی شد،تیراندازی در شهر لیتل راک در ایالت آرکانزاس یک نفر زخمی شد،تیراندازی در شهر هانتسویل در ایالت آلاباما یک زخمی برجا گذاشت.

در تیراندازی در شهر آلسیون پارک در ایالت پنسیلوانیا دو نفر کشته شدند،تیراندازی در شهر لاس وگاس در ایالت نوادا یک زخمی برجاگذاشت،در تیراندازی در شهر هیوستون در ایالت تگزاس یک نفر زخمی شد، تیراندازی در شهر وست پالم بیچ در ایالت فلوریدا یک زخمی برجا گذاشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشته و زخمی شدن 13نفر در تیراندازی های ده ساعت گذشته در آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..