تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژنرال مک مستر: ترامپ هیچ اطلاعات محرمانه ای را به لاوروف ارائه نکرده است

مشاور امنیت ملی ترامپ: در هیچ زمانی، در هیچ زمانی درباره منابع اطلاعاتی گفتگو نشده است و رئیس جمهور هیچ عملیات نظامی را آشکار نکرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ ژنرال مک مستر مشاور امنیت ملی ترامپ گفت: ترامپ هیچگونه اطلاعات طبقه بندی شده ای را در دیدار با لاوروف به وی ارائه نکرده است.

مک مستر گفت: رئیس جمهور امنیت مردم آمریکا را بسیار جدی می گیرد.گزارشهایی که امشب منتشر شده اند،کاملا نادرست هستند.رئیس جمهور و وزیر خارجه(لاوروف)درباره تهدیدات مشترک مختلف که هر دو کشور با آنها روبرو هستند از جمله تهدیدات برای دریانوردی با هم گفتگو کردند.

وی افزود: در هیچ زمانی، در هیچ زمانی درباره منابع اطلاعاتی گفتگو نشده است و رئیس جمهور هیچ عملیات نظامی را آشکار نکرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژنرال مک مستر: ترامپ هیچ اطلاعات محرمانه ای را به لاوروف ارائه نکرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..