تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت الله مکارم شیرازی نسبت به بد اخلاقی‌های انتخاباتی هشدار داد/ ظهور با سکوت محقق نمی‌شود

توصیه های انتخاباتی آیت الله مکارم شیرازی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله مکارم شیرازی در جلسه سخنرانی خود نسبت به بد اخلاقی‌های انتخاباتی هشدار داد و تأکید کرد: "برای چندمین بار است که می‌گویم، بنده نسبت به هیچ یک از کاندیدا‌ها اظهار نظر نکرده ام و نخواهم کرد، و هرکجا هرچه نوشته اند و گفته اند و یا می‌گویند خلاف و اشتباه است.

وی گفت: اینکه به چه کسی رأی می‌دهم خودم می‌دانم و و خدای من می‌داند، و حتی از نزدیکانم هم سؤال کردند، من به نزدیکانم نگفتم ".

ظهور با سکوت محقق نمی‌شود

آیت الله مکارم شیرازی گفت: آیات زیادی در قرآن در مورد بشارت ظهور این حضرت وجود دارد که متأسفانه برخی از روایات نتیجه معکوس به خود گرفته است.
 
وی بابیان اینکه در برخی از این روایات دلالت می‌شود که باید در مقابل منکرات سکوت کرد تا حضرت ظهور کند، افزود: این موضوع اشتباه بزرگی است چراکه خداوند درآیات قرآن وظیفه پرورش افراد صالح را بر عهده ما گذاشته است تا در امتداد ظهور آن حضرت گام برداریم.
 
مرجع تقلید شیعیان وظیفه مبلغان را تربیت این دسته از مردم و گروه‌ها دانست و ابراز کرد: شما باید در این مسیر قدم گذاشته و تلاش کنید تا از متقین که صفاتی مانند ایمان به غیب، برپاکنندگان نماز و انفاق کنندگان دارند، شوید.
 
استاد برجسته حوزه علمیه ادامه داد: کسانی که درراه اسلام درس‌خوانده و مسلط بر مباحث دینی شده‌اند باید علم خود را در جامعه نشر دهند تا از مصادیق انفاق کنندگان و متقین باشند.
 
وی تبلیغات در مناطق مرزی کشور را مدنظر قرار داد و گفت: مرحوم کاشانی به‌عنوان تشکیل‌دهنده تشکیلات شما در مسیر مناسبی قدم برداشته و صد‌ها مدرسه در سراسر کشور راه‌اندازی کرده که بهترین ذخیره آخرت شما و ایشان خواهد بود و ان‌شاءالله در این مسیر ثابت‌قدم بوده و نجات‌بخش افراد باشید.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت الله مکارم شیرازی نسبت به بد اخلاقی‌های انتخاباتی هشدار داد/ ظهور با سکوت محقق نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..