تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوشته ژوله در حمایت از روحانی

کد خبر: ۵۳۲۵۱۵

۲۰۳  بازدید

امیر مهدی ژوله انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود، از مخاطبانش خواست به حسن روحانی رأی بدهند.

خبرگزاری ایسنا: امیر مهدی ژوله انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود، از مخاطبانش خواست به حسن روحانی رأی بدهند.

این فیلمنامه‌نویس نوشت:

«با وجود تمام انتقاداتی که به عملکرد اقای روحانی به‌خصوص در تبیین نکردن دستاوردهای عظیم چهار ساله خود و همراهانشان برای مردم دارم، ولی به احترام عملکرد معتدلانه و مدبرانه‌شان و به اعتبار حامیان عزیز و بزرگوارشان و به اعتبار عملکرد درخشان همراهانی چون دکتر ظریف و دکتر هاشمی و مهندس زنگنه و مهندس جهانگیری و خانم‌ها ابتکار و ملاوردی و … و … و برای جلوگیری از … و …، در انتخابات شرکت می‌کنم و به آقای دکتر روحانی رأی می‌دهم.

از دیگران هم دعوت می‌کنم با همه دلخوری‌ها و دلگیری‌ها و دلایل موجهی که دارند در انتخابات شرکت کنند که انتخاب رییس جمهور ایران کم اهمیت‌تر از انتخابات استیج و خنداننده برتر و مسابقه سه ستاره نیست که برایش کمپین و کارزار تشکیل می‌دهیم و می‌کوشیم حقداری از حقش بی‌نصیب نماند.

قربه الی الله


یا علی»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوشته ژوله در حمایت از روحانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..