تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیه‌ی پسارفراندوم؛ روندهای سیاست داخلی و دورنمای سیاست خارجی

با پیروزی هرچند شکننده طرفداران تغییر نظام سیاسی (٥١.٣ درصد) در رفراندوم ١٦ آوریل، ترکیه‌ای نوین با برداشتی جدید از حکومت و سیاست درحال تولد است.

برای دسترسی به فایل این مطلب اینجا را کلیک کنید.

با پیروزی هرچند شکننده طرفداران تغییر نظام سیاسی (٥١.٣ درصد) در رفراندوم ١٦ آوریل، ترکیه‌ای نوین با برداشتی جدید از حکومت و سیاست درحال تولد است. مشخصه ی اصلی قانون اساسی جدید، تغییر نظام سیاسی به ریاستی و افزایش اقتدار و اختیارات رئیس جمهور است. تغییری که می تواند به اندازه تاسیس جمهوری ترکیه (١٩٢٣) به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ سیاسی این کشور ثبت شود. براین اساس، گزارش حاضر به بررسی روندهای سیاست داخلی و راهبردهای سیاست خارجی ترکیه بعد از رفراندوم می پردازد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیه‌ی پسارفراندوم؛ روندهای سیاست داخلی و دورنمای سیاست خارجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..