تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ونگر: نگران مصدومیت سانچس هستم

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال مدعی شد که نگران وضعیت مصدومیت الکسیس سانچس، ستاره تیمش است.

به گزارش بولتن نیوز، سانچس در دیدار مقابل استوک که یک گل زد و یک پاس گل برای اوزیل ارسال کرد، دچار مصدومیت شد و از میدان بیرون رفت. در حالی که آرسنال در دو هفته پایانی به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان است، ونگر نگران وضعیت ستاره تیمش است.

 

او گفت:" تست های پزشکی امروز روی سانچس انجام خواهد شد.روز گذشته به نظر خوب نمی‌آمد. ولی در مورد سانچس هیچوقت نمی‌توان قاطعانه صحبت کرد. یک ضربه به رانش برخورد کرده است."

 

عده زیادی از هواداران که به نتایج اخیر ونگر معترضند، قصد دارند حضور در دیدار مقابل ساندرلند را تحریم کنند. با این حال ونگر از آنها خواست که به ورزشگاه بیایند. او گفت:" پیام من مثل همیشه است، از تیمتان حمایت کنید."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ونگر: نگران مصدومیت سانچس هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..