تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره بهاره مدارس عشایری در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

مدیرکل آموزش وپرورش استان چهار محال وبختیاری از برگزاری جشنواره بهاره مدارس عشایری با حضور ۲۸۵دانش آموز برگزیده عشایری در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان چهار محال وبختیاری، بهروز امیدی اظهارکرد: جشنواره بهاره مدارس عشایری استان در راستای طرح های دفتر عشایر کشوربا حضور۲۸۵۵دانش آموزبرگزیده عشایری مقطع ابتدایی از مناطق هفت گانه عشایری استان در هفت رشته «داستان کوتاه، سواد قرانی، سواد الکترونیک، نقاشی، آزمایشات علوم، ریاضیات ونقاشی» برگزار شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان چهار محال وبختیاری هدف از برگزاری این جشنواره را تسهیل شناسایی وپرورش استعدادهای نهفته دانش آموزان در زمینه های هنری، پژوهشی ودست ساخته ها، ایجاد روحیه خود باوری واعتماد به نفس در میان دانش آموزان وبستر سازی برای ایجاد رقابت های سالم وسازنده در میان دانش آموزان عشایری برشمرد.   




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره بهاره مدارس عشایری در چهارمحال و بختیاری برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..