تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توافق پاریس- برلین بر سر تدوین طرح «توسعه اتحادیه اروپا»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان روز دوشنبه پس از نخستین دیدار خود با «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور جدید فرانسه اظهار داشت که دو کشور بر سر تدوین و توسعه یک نقشه راه میان مدت در جهت تعمیق روند یکپارچگی اتحادیه اروپا و افزایش قابلیت بهبود پذیری حوزه پولی یورو در برابر بحرانها به توافق رسیدند.

مرکل ضمن اشاره به برگزاری یک نشست دو جانبه میان فرانسه و آلمان در ماه ژوئیه پیرامون موضوعات مهم گفت: «در بلندمدت، آلمان تنها زمانی به خوبی عمل خواهد کرد که اروپا عملکرد خوبی داشته باشد و اروپا نیز تنها زمانی عملکرد خوبی خواهد داشت که یک فرانسه قدرتمند وجود داشته باشد».

مرکل در کنفرانس خبری مشترک خود با رئیس جمهور فرانسه همچنین گفت که از دیدگاه مقامات برلین، اِعمال تغییرات در معاهدات و پیمانهای اتحادیه اروپا امری ممکن خواهد بود. با این حال، صدراعظم آلمان تأکید کرد: «حاضر به انجام این کار [ایجاد تغییرات] خواهم بود، اما در ابتدا باید بر روی آنچه که خواهان اصلاح آن هستیم، کار کنیم».

شایان ذکر است که «امانوئل ماکرون» رئیس جمهوری جدید فرانسه روز دوشنبه (۱۵ ماه مه/ ۲۵ اردیبهشت) برای دیدار با «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان عازم برلین شد.

ماکرون در حالی با مرکل دیدار و گفتگو کرد که از روز گذشته به طور رسمی سکان ریاست جمهوری فرانسه را در دست گرفته است.

این دیدار همچنین در حالی برگزار شد که در انتخابات ایالتی روز گذشته در آلمان، حزب دموکرات مسیحی (حزب حاکم) توانست با کسب اکثریت آراء پیروزی را از آن خود سازد. گفتنی است که نتایج این انتخابات بر انتخابات سراسری ۲۴ سپتامبر تأثیری مستقیم خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توافق پاریس- برلین بر سر تدوین طرح «توسعه اتحادیه اروپا»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..