تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی جدید بارسلونا مشخص شد

براساس خبرهای منتشر شده ارنستو والورده به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب شده است.

ارنستو والورده سرمربی  جدید بارسلونا

به نظر می‌رسد ارنستو والورده سرمربی جدید بارسلونا باشد.

پس از کش و قوس فراوان، به نظر می رسد که بارسلونا، سرمربی جدید خود را انتخاب کرده است و تنها اعلام رسمی آن باقی مانده است. سه ماه پس از این که لوئیز انریکه اعلام کرد که در پایان فصل به منظور استراحت، قراردادش را با بارسلونا تمدید نمی کند، گزینه های زیادی به عنوان جانشین فصل آینده وی مطرح شد.

در شرایطی که موندو دپورتیوو ماه گذشته نام چهار نفر را به عنوان جانشینان احتمالی انریکه مطرح کرده بود، صحبت های ارنستو والورده اسپانیایی پس از دیدار مقابل لگانس که عنوان کرده بود، ممکن است دیدار هفته آینده تیمش در لالیگا، آخرین دیداری خواهد بود که در این تیم حضور دارد، مسیر را برای حضور این مربی در بارسلونا هموار تر کرد.

پس از اصرار امروز صبح موندو دپورتیوو بر این مسئله، لحظاتی قبل رسانه RAC1 که معتبر ترین و بزرگترین رسانه کاتالان به شمار می رود، تأیید کرد که ارنستو والورده با باشگاه بارسلونا به توافق رسیده و قراردادی دو ساله با آبی اناری‌ها به امضا رسانده است که پیش بینی می شود، پس از آخرین دیدار این تیم در لالیگا، حضور او رسماً توسط باشگاه بارسلونا اعلام شود.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: tarafdari.com

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی جدید بارسلونا مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..