تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عیادت آیت الله جنتی از آیت الله هاشمی شاهرودی

کد خبر: ۵۳۲۴۸۳

۱۵۰۴  بازدید

دبیر و سخنگوی شورای نگهبان عصر امروز به دیدار آیت‌الله هاشمی شاهرودی در بیمارستان رفتند.

خبرگزاری ایسنا: آیت‌الله جنتی، دبیر و کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان عصر روز دوشنبه (۲۵ اردیبهشت) با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران، به دیدار آیت‌الله هاشمی شاهرودی رفتند و در جریان روند بهبود وی قرار گرفتند.

عباسعلی کدخدایی در کانال تلگرامی خود در این‌باره نوشت:

عصر روز دوشنبه حدود ساعت ۱۷ توفیق حاصل شد تا در معیت دبیر محترم شورای نگهبان از حضرت آیت الله شاهرودی که در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بودند عیادت کنیم. خوشبختانه وضع عمومی ایشان خوب بود و پزشکان معالج نیز روند معالجات را مناسب توصیف کردند. بنده نیز گزارش مختصری از امور جاری شورای نگهبان خدمت‌شان تقدیم کردم. بنا به پیش بینی پزشکان تا یکی دو روز آینده نیز مرخص خواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عیادت آیت الله جنتی از آیت الله هاشمی شاهرودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..