تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان ملل کره شمالی را محکوم کرد

دبیر کل سازمان ملل آزمایش موشکی روز گذشته کره شمالی را محکوم کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، "آنتونیو گوترش" دبیر کل سازمان ملل متحد آزمایش موشکی کره شمالی را محکوم کرد.

کره شمالی روز گذشته (یکشنبه) موشکی که آن را نوع جدیدی از موشک بالستیک «دور برد متوسط» می نامد شلیک کرد، این موشک توانایی حمل کلاهک سنگین هسته ای را نیز دارد.

در پی این آزمایش موشکی، پوتین امروز در طول سفر خود به چین به خبرنگاران گفت « هیچ مورد مثبتی در مورد شلیک این موشک وجود ندارد».

 وزارت دفاع روسیه نیز اعلام کرد، این موشک چند صد کیلومتر دورتر از شهر ولادی‌وستوک در شرق روسیه به زمین برخورد کرده است، با این وجود پوتین تاکید کرد این موشک « تهدیدی برای کشورش ایجاد نکرده است».

رسانه های روسیه نیز اعلام کردند، پوتین آزمایش های موشکی و هسته ای کره شمالی را «غیرقابل قبول» می داند.

پوتین گفت: «ما به بازگشت به گفتمان با کره شمالی نیاز داریم، باید ارعاب پایان یافته و راه حل های صلح آمیز پیدا شود».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان ملل کره شمالی را محکوم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..