تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی ولادیمیر پوتین دست به پیانو می شود [تماشا کنید]

همه ی دنیا ولادیمیر پوتین را می شناسند و از وی به عنوان یکی از قدرتمندترین سیاستمداران کنونی جهان، شاید قدرتمند ترین آن ها، یاد کنند. این مامور سابق سرویس امنیت کا گ ب زندگی مرموزی داشته و هر از چندگاهی تصاویری از نبوغ و استعدادهای جدید این رییس جمهور ۶۴ ساله، که البته آمادگی بدنی و شکل ظاهری اش او را بسیار جوان تر نشان می دهد، در رسانه های روسیه پخش می شود. پوتین را گاهی در لباس رسمی با قیافه ای مصمم، گاهی در لباس جودو و شنا، گاهی در مسابقات هاکی و گاهی در هنگام شکار و ماهیگیری دیده اید. اما اخیراً مشخص شده که وی در پیانو زدن نیز مهارت دارد. در ادامه شما را به دیدن ویدیویی از وی در حال نواختن پیانو در چین جلب می کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی ولادیمیر پوتین دست به پیانو می شود [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..