تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصی

همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصی همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصی 

کامبیز دیرباز بازیگر توانمند و محبوب سینمای کشور ایران هست که به یاد ماندنی ترین نقش خود را در فیلم اخراجی ها به اجرا گذاشت.

نام : کامبیز
نام خانوادگی : دیرباز
تاریخ تولد : 12 شهریور «1354»
محل تولد : تنکابن
پیشه : بازیگر
تاهل : متاهل
فرزندان : نیاز دیرباز

کامبیز دیرباز 12 شهریور «1354» در شهر تهران و با اصالتی تنکابنی متولد شد.فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشگاه هنر و معماری فعالیت کاری خود را در سال «1372» آغاز نمود.

همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصیکودکی کامبیز دیرباز

زندگی شخصی کامبیز دیرباز

دیرباز 29 اردیبهشت صاحب فرزند دختر شد و اسمش را نیاز گذاشت.وی اصالت تنکابنی دارد و فعالیت هنری را از سال «1376» در تئاتر سیاوش خوانی آغاز کرده. فعالیت سینمایی کامبیز دیرباز از سال «1378» با حضور در فیلم دختران انتظار آغاز شد.
همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصی

کامبیز دیرباز در گذر زمان

من همۀ وقت} سعی داشته ام از تمام بازیگران ایرانی چیزهایی یاد بگیرم. به همین علت فیلمهای همکارانم را میبینم. اما راستش را بخواهید، در عالم بازیگری، الگوی خاصی نداشته ام و هر فیلمنامه اي راکه گزینه کنم، خودش برایم الگو می شود.

همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصی

کامبیز دیرباز

بازیگری عشقی هست که می‌توانم آن را به قله یک کوه بلند تشبیه کنم که بازیگر با عشق از آن بالا میرود و با علم به اینکه، با همۀ تلاشی که می کند، هرگز به قله نخواهد رسید. اما کماکان عاشقانه از آن بالا می‌رود. بازیگر هیچ وقت به انتها نمی‌رسد و آدم هیچ وقت از آن شناخت کافی پیدا نمی‌کند. بازیگر مرتب خودش را محکم میزند تا بلکه خود گمشده اش را پیدا کند.

همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصی

کامبیز دیرباز

شروع فعالیت هنری کامبیز دیرباز

فعالیت هنری کامبیز دیرباز از سال 1376 در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرد. فعالیت سینمایی او از سال 1378 با حضور در فیلم دختران انتظار آغاز شد.او سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال 1382 برای بازی در فیلم دوئل احمد رضا درویش بدست آورد.
همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصی

کامبیز دیرباز در سال 1383 با سریال تب سرد پا به عرصه تلویزیون گذاشت و دیده شد. او در این آلبوم تلویزیونی در کنار شهاب حسینی و حمید گودرزی به ایفای نقش پرداخت.

همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصی

ازدواج کامبیز دیرباز

سال ۷۸ ازدواج کرده ام، همسرم در همان دانشکده اي که درس می خواندم در رشته ادبیات نمایشی تحصیل میکرد و هم اکنون چند سال هست که ترجیح داده بعنوان معلم فعالیت کند. با وجود آنکه معلمی کار سختی هست، چون به اینکار علاقه دارد، صبورانه تحمل می کند.

همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصی

کامبز دیرباز در کنار همسر و دخترش نیاز

همسرم نه فقط کارهای مرا دنبال می کند، بلکه همۀ وقت} در گزینش نقش نیز به من مشورت می‌دهد و بعد از دیده شدن کارم، یکی از منتقدان سرسخت من می شود.

طعم شیرین پدرشدن

پدرشدن، برای من حس کم نظیری دارد که راحتی نمی‌توانم این حس را توصیف کنم. خوشحالم که خداوند این لطف را نسبت به من داشته تا بتوانم طعم شیرین پدرشدن را بچشم. گفتنی هست وی در 29 اردیبهشت صاحب دختر شد.
همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصی

نیاز دختر کامبیز دیرباز

پژمان جمشیدی درمورد آشنایی با کامبیز دیرباز گفت تولد بازیگر و دوست خوبم «كامبیز دیرباز» را به او تبریك می‌گویم وآرزوی سلامتی و زندگی مفید در كنار همسرش را برایش دارم.وی افزود آشنایی من با «کامبیز دیرباز» از حدود 10 و 12 سال پیش و از كار «دوئل» بود و به این سبب با «پژمان بازغی» و «پرویز پرستویی» نیز آشنا شدم.

همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصی

کامبیز دیرباز و دخترش

پژمان جمشیدی عنوان كرد با وجود گذشت چندین سال از این اتفاق اما همچنان دوستی ام با او پا بر جاست و با وجود درگیری ام با او بر سر شماره پیراهن در فوتبال اما خاطرات بسیار زیادی با او دارم.جمشیدی بیان كرد «كامبیز» دوست بسیار مهربانی هست كه همۀ وقت} میتوان روی او حساب كرد و آرزوی سلامتی در سالروز تولدش برایش دارم و هم اینکه همانند یک برادر در کنارم بوده هست و خیلی دوستش می دارم

همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصی

کامبیز دیرباز در فیلم دوئل

دوئل فیلمی به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا درویش و تهیه کنندگی حسن رجبعلی بنا ساخته سال 1382 هست، که در 21 آبان 1383 بر روی پرده سینما رفته هست.او سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال 1382 برای این فیلم دریافت کرد.
همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصی

کامبیز دیرباز در فیلم اخراجیها

دیرباز در سال 1385 در فیلم سینمایی اخراجیها در نقش مجید سوزوکی به خوبی درخشید و محبوبیت زیادی بین مردم بدست آورد. مجید از اراذل جنوب استان تهران عاشق دختر پیرمرد عارفی به نام میرزا می شود. میرزا شرط ازدواج مجید و دخترش را سر به راه شدن او میداند. مجید تصمیم میگیرد برای ثابت سر به راه شدن خود به جبهه برود که بقیه دوستانش نیز همراه او می‌شوند.
همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصی

کامبیز دیرباز در فیلم انعکاس

انعکاس نام فیلمی ساختهٔ رضا کریمی هست که در سال «۱۳۸۷» ساخته شد و به نمایش درآمد.«انعکاس» داستان زوج جوانی هست «با بازی دیرباز و افشار» که هرکدام بی اراده در معرض آزمون سخت ثابت وفاداری قرار میگیرند. انها تنها دوراه پیش رو دارند. گزینش نهایی هریک از آن ها، انعکاسی را در زندگی مشترکشان رقم خواهد زد نهایتا این زوج گزینش درستی میکنند.
همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصیفیلم انعکاس

کامبیز دیرباز در فیلم خاکستر و برف

خاکستر و برف فیلمی به کارگردانی و نویسندگی روح‌الله سهرابی ساخته سال «۱۳۹۱» هست.این فیلم در تاریخ ۲۸ شهریور «۱۳۹۴» در سینماهای ایران پخش شده هست. و دیرباز و میترا حجار در آن به ایفای نقش پرداخته اند.
همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصیفیلم خاکستر و برف

کامبیز دیرباز در سریال تب سرد

تب سرد نام آلبوم تلویزیونی هست که در سال 1382-1383 توسط علیرضا افخمی ساخته شد. این آلبوم شامل بیست قسمت هست که از شبکهٔ سوم صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش شده هست.شهاب کیانفر، کارخانه‌اش در شرف ورشکستگی قرار دارد؛ با این حال تلاش می کند تا با رقابت با پدرخانم متمولش«هرمز»، زندگی پر تجملی را برای همسرش تدارک دیده و با قرض و نزول کردن پول، کارخانه‌اش را نجات دهد…
همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصی

کامبیز دیرباز در سریال میکائیل

میکائیل نام آلبوم تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم با مشارکت ناجی هنر هست که در فروردین سال ۹۴ از شبکه یک سیما پخش شد. این آلبوم تلویزیونی توانست تندیس برتر و دیپلم افتخار برترین فیلم جشنواره فیلم و سریالهای پلیسی مسکو را از آنِ خود کند.میکائیل «کامبیز دیرباز» پلیسی هست که به لحاظ تفکر و نگاه، تفاوت‌هایي با سایر پلیس‌ها دارد که تاکنون دیده‌ایم. او معتقد هست هر کجا که حقی ناحق می شود باید از مظلوم دفاع کند
همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصی

کامبیز دیرباز در سریال نابرده رنج

نابرده رنج نام یک آلبوم تلویزیونی هست که از شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به کارگردانی علیرضا بذرافشان، نویسندگی سارا خسروآبادی و علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی محمود رضایی و مجید مولایی پخش شد.این آلبوم که به سال‌هاي شصت و زمان جنگ ایران و عراق بازمی‌گردد در مورد جوانی با نام اسد «با بازی کامبیز دیرباز» هست که به علت قاچاق کالا به زندان می‌افتد و…
همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصی

کامبیز دیرباز در سریال پشتبام استان تهران

پشتبام استان تهران نام آلبوم تلویزیونی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی زینب تقوایی می باشد.این آلبوم تلویزیونی در زمستان «۱۳۹۴» از شبکه یک سیما پخش شد.

همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصیسریال پشتبام شهر تهران

فیلم‌ هاي سینمایی کامبیز دیرباز

۱۳۷۸ دختران انتظار , رحمان رضایی
۱۳۸۱ نغمه , ابوالقاسم طالبی
۱۳۸۲ دوئل , احمدرضا درویش
۱۳۸۳ گرداب , حسن هدایت
۱۳۸۴ به نام پدر , ابراهیم حاتمی‌کیا
۱۳۸۵ سرگیجه , محمد زرین‌دست
۱۳۸۵ مقلد شیطان , افشین صادقی
۱۳۸۵ اخراجی‌ها , مسعود ده‌نمکی
۱۳۸۷ انعکاس , رضا کریمی
۱۳۸۷ یک گزارش حقیقی , داریوش فرهنگ
۱۳۸۷ کلبه , جواد افشار
۱۳۸۷ عیار ۱۴ , پرویز شهبازی
۱۳۸۸ شرط اول , مسعود اطیابی
۱۳۹۱ شاباش , حامد کلاهداری
۱۳۹۱ خاکستر و برف , روح‌الله سهرابی
۱۳۹۵ ماه گرفتگی , مسعود اطیابی
همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصیعروسی سام درخشانی

فیلم‌ هاي ویدیویی و تلویزیونی کامبیز دیرباز

۱۳۸۸ کیلومتر ۱۴ «اپیزود اول» , جواد افشار
۱۳۸۸ کیلومتر ۱۴ «اپیزود دوم» , آرش قادری
۱۳۸۸ بی کسی , آرش قادری
۱۳۸۹ سر سپرده , بهمن گودرزی
۱۳۹۱ قصه خاطره , محمد باقرآبادی
۱‍۳۹۲ شام ایرانی , محمد شایسته ۴ اپیزود
همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصیکامبیز دیربازدر کنار دوستانش

سریال‌هاي تلویزیونی کامبیز دیرباز

۱۳۸۰ رستوران خانوادگی , حسین سهیلی زاده
۱۳۸۳ تب سرد , علیرضا افخمی
۱۳۸۴ تا ۱۳۸۹ در چشم باد , مسعود جعفری جوزانی
۱۳۸۸ تا ۱۳۸۹ نابرده رنج , علیرضا بذرافشان
۱۳۸۶ پریدخت نصرت , سامان مقدم
۱۳۹۲ بوی باران هاتف , حسین تبریزی
۱۳۹۳ میکائیل , سیروس مقدم پلیسی
۱۳۹۴ آقا و خانم سنگی , شاهد احمدلو
۱۳۹۴ پشتبام شهر تهران , بهرنگ توفیقی
۱۳۹۵ لبخند رخساره , توفیقی
همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصیکامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز در برنامه دورهمی مهران مدیری

کامبیز دیرباز با تیپ دیدنی خود در برنامه دورهمی مهران مدیری حضور یافت دیرباز در برنامه دورهمی با مهران مدیری گفت وگویی زیبا انجام داده و به فعالیت هاي جدید خود و زندگی شخصی اش اشاره کرده هست.

همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصی

برنامه دورهمی

بازیگری مانند فوتبال نیست که عمر محدودی داشته باشد، بازیگری عمری طولانی دارد و بازیگر اگر سالم زندگی کند مانند آنتونی کویین یا عزت الله انتظامی و جمشید مشایخی خود ما که هنوز در عرصه بازیگری فعالیت دارند، تا آخرین لحظات عمر می تواند کار کند. بنابراین برای بازی هیچ عجله اي ندارم و همه ي وقت سعی داشته ام نقش هایم را درست گزینش کنم.

همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصیکامبیز دیرباز

اگر فیلم دوئل را سکوی پرتابی برای دیرباز در عالم سینما تصور کنیم، طرح این ادعا که سریال میکائیل هم می تواند جهشی بلند برای او در تلویزیون باشد عمده گزافه نیست. بازیگری که اذعان دارد تلویزیون برایش به نسبت سینما از حساسیت بیشتری برخوردار هست و نمی توان با این رسانه فراگیر و پر مخاطب شوخی کرد.

همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصیکامبیز دیرباز

بازیگر باید خودش را مدیریت کند

احمدرضا درویش، که من بازیگری را از او یاد گرفته ام، همۀ وقت} به من میگفت تو باید خودت را مدیریت کنی و اینکه کجا بروی، چه لباسی بپوشی، در کجا حاضر باشی و… مثال می زد که تعداد زیادی از رفتارها را جامعه جرم نمیداند، اما برای تو که رشته بازیگری را گزینه کرده اي، آن رفتارها در برخی شرایط جرم هست.

به طور مثال تا حالا دیده اي که یک روحانی با لباس روحانیت ترک موتورسیکلت بنشیند؟ اینکار جرم نیست، اما فرد روحانی به احترام لباسی که به تن دارد، هیچ گاه اینکار را انجام نمی‌دهد.
همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصی

طی مدت سال هاي که وارد زندگی حرفه اي شده ام همۀ وقت} خداوند را شاکر بوده ام که این قدر به من لطف داشته هست. هر موقع به قبل فکر می‌کنم با خودم به این نتیجه می عرف که اگر می شد به قبل برگردم دقیقاً همان راهی را گزینه میکردم که تا حالا رفته ام، زیرا از نظر زندگی کاری راهم را با عشق و آگاهی و شناختی که از استعداد و توانایی و علایق قلبی خود داشته ام، گزینه کرده ام و از این جهت راضی هستم و خداوند را شکر میکنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همراه با کامبیز دیرباز در زندگی هنری و شخصی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..