تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام قالیباف نشان داد اصولگرایی شعار نیست/ مردم در 29 اردیبهشت پایان کار دولت ناکارآمد را رقم می‌زن

 سرویس انتخابات بی‌باک:

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت : اقدام آقای قالیباف نشان داد که اصولگرایی شعار نیست بلکه اصولگرایی یک مرام است.
پژمانفر پژمان‌فر

نصرالله پژمان‌فر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با بی باک، درباره کناره‌گیری محمدباقر قالیباف از انتخابات ریاست‌جمهوری به نفع حجت‌الاسلام رئیسی، گفت: رفتاری که امروز برادر عزیزمان آقای قالیباف انجام داد نشان داد که اصولگرایی شعار نیست بلکه اصولگرایی یک مرام است و امروز دیگر باید تمامی نیروهای مومن و انقلابی در جهت یک انتخابات پرشور و با آرا بالا به نفع آقای رئیسی تلاش کنند.

وی افزود: در فضایی که نیروهای اصولگرا، متدین و انقلابی از اینکه کشور را  به جریانی بسپرند که کشور را به مشکلات عدیده روبرو کرده‌است احساس خطر کردند، وقوع این اتفاق در جهت خواست ملت برای عبور از دولت روحانی بسیار مفید است.خواسته مهم مردم این بود که این دولت بی کفایت است و در 29 اردیبهشت مردم پایان این دولت بی کفایت را رقم خواهند زد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: البته مطمئنا طرف مقابل با توجه به اینکه مدتی است بی تقوایی را سرلوحه کار خود کرده، ممکن است دست به رفتارهای غیرعقلانی  بزنند. انتظار ما از مردم و مسئولان این است که در مقابل این رفتارهای غیر منطقی همه را به قانونمداری دعوت کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انشا الله آقای رئیسی بتواند در دولت آینده با یک کار جهادی و انقلابی در جهت خواست مردم و رهبری انقلاب مسیر را ادامه دهد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام قالیباف نشان داد اصولگرایی شعار نیست/ مردم در 29 اردیبهشت پایان کار دولت ناکارآمد را رقم می‌زن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..