تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ جوان ۱۷ ساله گلستانی هنگام نصب بنر انتخاباتی

به گزارش خبرنگار بی‌باک، چهار روز از آغاز زمان تبلیغات رسمی شوراهای شهر و روستا در کشور و استان گلستان می‌گذرد، تبلیغاتی که در استان گلستان منجر به کشته شدن یک جوان ۱۷ ساله آزادشهری و برق‌گرفتگی یکی از شهروندان کردکویی شد.

 شامگاه یکشنبه در فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی اخباری مبنی بر برق‌گرفتگی دو نفر در حین نصب بنر تبلیغات انتخاباتی منتشر شد. یکی از این افراد که دچار برق‌گرفتگی شد جوان ۱۷ ساله نگین شهری بوده که متأسفانه برق‌گرفتگی منجر به فوت وی شد.

پرویز گلزاری، رئیس شبکه بهداشت و درمان آزادشهر در این رابطه گفت: ساعت ۱۹ روز یکشنبه نوجوان ۱۷ ساله‌ای را به بیمارستان حضرت معصومه (س) آزادشهر انتقال داده شد که در بدو ورود هیچ‌گونه علائم حیاتی نداشت.

وی افزود: این جوان ۱۷ ساله براثر برق‌گرفتگی و سقوط از تیر چراغ‌برق، شدت جراحات و خون‌ریزی شدید مغزی، جان خود را از دست داد.

گلزاری افزود: این نوجوان برای نصب عکس تبلیغاتی یکی از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی نگین شهر که با او نسبت فامیلی داشت، به بالای تیر برق رفت که براثر برق‌گرفتگی سقوط کرد و براثر شدت جراحات جان باخت.

از سوی دیگر یکی از شهروندان شهرستان کردکوی هم در حین نصب برنوشته تبلیغاتی دچار برق‌گرفتگی شد که بر اساس اطلاعات رسیده در حال حاضر حال وی خوب بوده و در بیمارستان پنج آذر گرگان بستری است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ جوان ۱۷ ساله گلستانی هنگام نصب بنر انتخاباتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..