تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Pop-Up Laundry یک ماشین لباس شویی مدرن !

تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1396

ماشین لباس شویی Pop-Up Laundry یکی دیگه از اون طراحی های صنعتی بسیار خلاقانه است که واقعا برای زندگی آپارتمان نشینی بسیار ضروریه ! مخصوصا الان که دیگه خونه ها هر روز دارن کوچیک تر میشن دیگه واقعا جا دادن لوازم خونگی مثه لباس شویی و یخچال و اجاق گاز و… کار سخته. آخه تو یه آشپزخونه نیم وجبی چطور میشه این همه وسیله بزرگ رو جا داد ؟!

ماشین لباس شویی Pop-Up Laundry

ماشین لباس شویی Pop-Up Laundry

Jiyeun Yoon یک ماشین لباس شویی مدرن و خلاقانه به نام Pop-Up Laundry طراحی کرده که برای زندگی آپارتمانی و خونه های کوچولو خیلی کاربردی و مناسبه. فقط کافیه لباس ها رو روی رخت آویز این ماشین بذارید و بعدش با فشار یک دکمه لباس ها میرن داخل دستگاه و شسته میشن. شما می تونید شب قبل از خواب لباس ها رو تو این ماشین لباس شویی جمع و جور بذارید و صبح که از خواب بیدار شدین لباس هاتون رو تر و تمیز تحویل بگیرید رو بپوشید! این دستگاه برای افراد مجرد بسیار بسیار مناسبه .

می تونید شب لباس هاتون رو بذارید تو ماشین لباس شویی Pop-Up Laundry که تا صبح آماده بشن

می تونید شب لباس هاتون رو بذارید تو ماشین لباس شویی Pop-Up Laundry که تا صبح آماده بشن

صبح که میشه لباس های تر و تمیز از لباس شویی میان بیرون و میتونید بپوشید !

صبح که میشه لباس های تر و تمیز از لباس شویی میان بیرون و میتونید بپوشید !

این دستگاه دو نوع آویز داره که تو عکس با عنوان A و B مشخص شدن. در قسمت A لباس های بزرگ تر و در قسمت B لباس های کوچیکتر قرار میگیرن.

طرز کار ماشین لباس شویی Pop-Up Laundry

طرز کار ماشین لباس شویی Pop-Up Laundry

اگه میخواید یه بار برای همیشه زبون انگلیسی رو یاد بگیرید حتماویدیو های جدید آموزش زبان علم فردا رو دانلود کنید !

این مطلب رو برای دوستان تون هم بفرستین

با کلیک روی دکمه +1 به این مطلب امتیاز بدین . راهنمای خرید اینترنتی - ابراهیم درویش

دسته بندی

موضوعات مرتبط

ابراهیم درویش

ابراهیم درویش هستم متولد مرداد سال 65. برنامه نویس وب ، علاقمند به برنامه نویسی اندروید و نرم افزار های رایگان و Open Source . در وقت آزادم درباره متد های بازاریابی و تبلیغات وب مطالعه می کنم . مسلط به انگلیسی و آشنا به زبان Español .

حتما مطالب زیر رو هم بخونید

حمایت از علم فردا

نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم . حمایت مالی از علم فردا

آداب نظر دادن در علم فردا

■ دوستان علم فردا به هیچکسی توهین نمیکنن !
■ اگر سوالی دارید در یک مطلب کاملا مرتبط بپرسید ! برای پیدا کردن مطلب مرتبط حتما از فرم جستجو استفاده کنید .
■ اگر مطلب مرتبطی پیدا نکردین ، می تونید سوال تون رو ایمیل کنید . اگر زمان داشته باشیم حتما پاسخ میدیم .
■ اول سوال ها و دیدگاه های کاربرای دیگه رو بخونید ، اگر پاسخ سوال تون رو پیدا نکردین بپرسید . سوال های تکراری پاسخ داده نمیشن !




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Pop-Up Laundry یک ماشین لباس شویی مدرن !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..