تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر جوان زن به دلیل افسردگی درگذشت! +عکس بازیگر معروف

بازیگر جوان زن به دلیل افسردگی درگذشت! +عکس بازیگر معروف

این بازیگر زن معروف که نامزد جایزه اسکار نیز شده بود به دلیل افسردگی شدید و در تنهایی درگذشت.

مری تسونی بازیگر زن معروف یونانی درگذشت

مری تسونی بازیگر معروف اهل یونان به دلیل افسردگی شدید در گذشت. این زن جوان نامزد جایزه اسکار نیز شده بود. مری تسونی بازیگر فیلم دندان نیش در سن 30 سالگی از دنیا رفت. جسد این زن جوان روز دوشنبه 18 اردیبهشت در منزلش پیدا شد. این بازیگر زن مدتی بود که به افسردگی شدید مبتلا شده بود.

او بیش از همه برای بازی در فیلم «دندان نیش» به کارگردانی یورگوس لانتیموس شناخته می شد. «دندان نیش» سال 2009 در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و جایزه بخش نوعی نگاه را از آن خود کرد. این فیلم پس از آن به جمع نامزدهای نهایی جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان اسکار راه پیدا کرد اما در نهایت جایزه اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان به فیلم «در یک دنیای بهتر» از کشور دانمارک اهدا شد.

جسد بی جان بازیگر زن در منزلش پیدا شد

بازیگر جوان زن به دلیل افسردگی درگذشت! +عکس بازیگر معروف

مری تسونی بازیگر زن یونانی درگذشت

لیوشا کامیل سیمبورا دوست مری تسونی که پیکر بی جان او را یافته بود در این باره نوشت:
«باور کردنی نیست، پیکر بی جان مری تسونی را پیدا کردم. کاش زودتر آنجا می رفتم، شاید می توانستم نجاتش دهم.»

او که در فیلم «دندان نیش» یورگوس لانتیموس نقش دختر جوان تر را بازی کرده بود، بازی در «شیطان» به کارگردانی یورگوس نوسیاس را نیز در کارنامه دارد. او آخرین بار سال 2010 در فیلم «درختان میوه آتن» جلوی دوربین رفت.

افسردی جان بازیگر زن را گرفت + عکس

منبع : جام نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر جوان زن به دلیل افسردگی درگذشت! +عکس بازیگر معروف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..