تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاندار لرستان شهادت «علی بخش حسنوند» را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند استاندار لرستان، طی پیامی شهادت ستوان «علی بخش حسنوند» در راه پاسداری و حفاظت کیان ایران اسلامی طی درگیری با گروهک های مزدور را به ملت شهید پرور لرستان و خانواده این شهید سرافراز تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بدون شک عزت و اقتدار و عظمت ایران اسلامی در تمام مقاطع؛ مرهون خون جوانان و فرزندان برومندی است که متاع بی همتای جان خود را در راه اعتلای اسلام و ایران عزیز هدیه کرده اند.

رشادت طلبی و شهادت شهید علی بخش حسنوند و هزاران شهید گلگون کفن خطه شهید پرور و ولایتمدار لرستان گواه حرکت همواره این دیار پرافتخار در مسیر ارزشهای ناب اسلام است.

شهادت این فرزند برومند و شایسته لرستان را به محضر شریف امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب؛ ملت قدرشناس لرستان و به ویژه خانواده ارزشمند آن عزیز سر افراز تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای ایشان از خداوند منان مسئلت می نمایم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاندار لرستان شهادت «علی بخش حسنوند» را تسلیت گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..