تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادی «القابون»آغاز نابودی بقیه کانونهای تروریستی درحومه دمشق است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه از بازگرداندن امنیت و ثبات به منطقه «القابون» و مزارع اطراف آن در شمال شرقی دمشق به عنوان یک گام دیگر برای ریشه کنی کانون های تروریستی باقی مانده در حومه دمشق خبر داد.

فرماندهی کل ارتش سوریه در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای مسلح با همکاری نیروهای هم پیمان خود پس از سلسله عملیات های دقیق که طی آن تلفات سنگینی به نیروها و تجهیزات تروریست های جبهه النصره و گروه های مرتبط با آن وارد گردید امنیت و ثبات را به منطقه القابون و مزارع اطراف آن بازگرداندند.

ارتش سوریه در این بیانیه از انهدام مقرات و مواضع گروه های تروریستی و شمار زیادی از تونل ها که تروریست ها از آنها برای تدارکات رسانی و انتقال سلاح، مهمات و تروریست استفاده می کردند خبر داد و این دستاورد را موجب تقویت امنیت در اطراف دمشق و تنگ کردن عرصه بر گروه های تروریستی در غوطه شرقی و قطع محورهای تدارکات رسانی آنها دانست.

فرماندهی کل ارتش سوریه در عین حال بازگرداندن امنیت و ثبات به منطقه القابون را ضربه ای قوی به طرح های تروریستی و حامیان آن و نقطه آغازی برای ریشه کنی باقی مانده کانون های تروریستی در حومه دمشق برشمرد.

این فرماندهی همچنین بر اراده و خواست خود برای ادامه مبارزه با تروریسم تکفیری تاکید کرده و اعلام کرد که دژی استوار و تضمینی حقیقی برای امنیت و ثبات باقی خواهد ماند.

گفتنی است که تلویزیون سوریه روز شنبه از تسلط نیروهای این کشور بر منطقه القابون در حومه دمشق خبر داد.

القابون محله ای در شمال شرق دمشق پایتخت سوریه است. این منطقه یکی از مناطق مهم محسوب می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادی «القابون»آغاز نابودی بقیه کانونهای تروریستی درحومه دمشق است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..