تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل شرکت Lattice Data را به مبلغ 200 میلیون دلار خرید؛ دستیار مجازی سیری به زودی پیشرفته‌تر می شود

اپل شرکت Lattice Data را به مبلغ 200 میلیون دلار خرید؛ دستیار مجازی سیری به زودی پیشرفته‌تر می شود

بر اساس آخرین گزارش ها، کمپانی اپل به تازگی شرکت Lattice Data را که در زمینه فناوری هوش مصنوعی فعالیت می کند، به مبلغ 200 میلیون دلار خریداری کرد. در این قرارداد که میان این دو کمپانی منعقد شده، قرار است 20 نفر از مهندسان شرکت نام برده نیز به کمپانی اپل ملحق شوند. با تک شات همراه باشید.

شرکت لتیس دیتا در زمینه تبدیل اطلاعات به اصطلاح سیاه که شامل متون و عکس ها می شوند به اطلاعات ساختاریافته فعال است. به عبارتی دیگر، این شرکت قادر است اطلاعات موجود را که برچسب گذاری نشده اند و از پتانسیل استفاده بهره می برند، تبدیل به اطلاعات نظام مند و قابل دسترسی برای استفاده آسان می کند.

به گفته محققان، روزانه حجم زیادی از اطلاعات سیاه توسط کاربران تولید می شود به طوری که در سال 2013، بالغ بر 4.4 زتابایت اطلاعات در محیط پیرامون ما در گردش بودند که بنابر پیش‌بینی های شرکت IBM، این میزان در سال 2020 به 44 زتابابت خواهد رسید.

همچنین مرکز Big Blue نیز عنوان کرده است که 90 درصد از اطلاعاتی که امروزه وجود دارد، در طی دو سال گذشته تولید و ایجاد شده اند که حدود 80 درصد از آن ها، اطلاعات سیاه هستند.

با این حال، خرید لتیس دیتا توسط اپل می تواند گامی مثبت در جهت ارتقای قابلیت های دستیاری مجازی سیری این شرکت به حساب آید و این محصول را به شیوه ای آموزش دهد که بتواند حتی به سوالات سخت و پیچیده نیز پاسخ دهد.

در حال حاضر استفاده از این دستیارهای مجازی که شامل گوگل اسیستنت، مایکروسافت کورتانا، سیری اپل و الکسا آمازون می شوند، در گوشی ها و سایر دستگاه های هوشمند از قبیل اسپیکرهایی همانند اکو، گوگل هوم، هارمون کارمون و همچنین محصول جدید اپل که قرار است در WWDC 2017 معرفی شود، شایع شده و چنین اقداماتی می تواند ارتقای قابلیت های این محصولات را به دنبال داشته باشد.

apple
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل شرکت Lattice Data را به مبلغ 200 میلیون دلار خرید؛ دستیار مجازی سیری به زودی پیشرفته‌تر می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..