تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری همايش روحانيون حج تمتع ۹۶ در قم

برگزاری همايش روحانيون حج تمتع ۹۶ در قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌ الاسلام علي پروانه، مدير جذب و سازماندهي امور روحانيون بعثه مقام معظم رهبري در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری همایش روحانیون حج تمتع 96 گفت: اواخر فروردین ماه از روحانیون واجد شرایط دعوت شد تا برای حضور در حج تمتع ثبت نام کنند که در این راستا بیش از 500 روحانی دارای شرایط لازم انتخاب شدند.
 
وی با بیان اینکه این افراد در سامانه کارگزاران فرهنگی ثبت نام کردند، خاطرنشان کرد: در این راستا این همایش جهت آمادگی لازم برای حضور در حج با حضور حجت الاسلام قاضی عسکر، سرپرست حجاج ایرانی در قم برگزار می شود.
 
حجت الاسلام پروانه با بیان اینکه این همایش یک روزه پنجشنبه چهارم تیرماه برگزار می شود، اظهار کرد: حضور تمامی روحانیون دعوت شده در این همایش الزامی است و بعد از ورود به قم در نشست های صبح و بعدازظهر شرکت خواهند کرد.
 
مدیر جذب و سازماندهی امور روحانیون بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به برخورد با غیبت غیر موجه روحانیون در این همایش تصریح کرد: امکان اسکان و پذیرایی از روحانیونی که از شب قبل وارد قم می شوند فراهم می باشد.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری همايش روحانيون حج تمتع ۹۶ در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..