تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال گسترده مردم ترکیه از هندوانه ایرانی/ 60 هزار تومان بدهید، هندوانه بخورید!

ساعت: 16:01 منتشر شده در مورخ: 1396/02/25 شناسه خبر: 1106542

هندوانه وارداتی از ایران علی‌رغم قیمت زیاد آن با استقبال گسترده مردم ترکیه قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، هندوانه وارداتی از ایران در استان بورسای ترکیه علی‌رغم قیمت بالای آن؛ یعنی هر کیلو 5 لیر ترک، مورد استقبال گسترده شهروندان قرار گرفته است.

محمد کابالا از اصناف بازار محلی «عطا إولر» بورسا در گفتگو با خبرنگار آناتولی با اشاره به خوشمزه بودن هندوانه ایرانی، گفت: "هندوانه‌ها را از ایران وارد کرده‌ایم. هر کیلوی آن 5 لیر است. قیمت هر هندوانه تقریبا 50 لیر (60 هزار تومان) می‌شود، به همین دلیل نیز بصورت قاچ می فروشیم؛ قیمت هر قاچ تقریبا 15 لیر می‌شود. البته به زودی هندوانه استان آدانا نیز به بازار عرضه می‌شود و آن موقع قیمت‌ها به نصف کاهش می‌یابد".

ایوب سویم از مشتریان هندوانه ایرانی نیز با گلایه از گرانی این محصول، اظهار داشت: "طبعا هندوانه ترکیه را ترجیح می‌دهیم، اما الان مجبور به خرید این هستیم. قیمت آن خیلی گران است".

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال گسترده مردم ترکیه از هندوانه ایرانی/ 60 هزار تومان بدهید، هندوانه بخورید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..