تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات دوومیدانی نزاجای کشور با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

ساعت: 14:41 منتشر شده در مورخ: 1396/02/25 شناسه خبر: 1106566

مسابقات دوومیدانی قهرمانی نزاجا کشور با قهرمانی تیم پشتیبانی قرارگاه نزاجا در بندرترکمن به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، مسابقات دوومیدانی قهرمانی نزاجا کشور با شرکت 300ورزشکار از 30 استان سراسر کشور در مواد مختلف دوومیدانی روزهای 24 و 25 اردیبهشت ماه سال جاری در پیست تارتان دوومیدانی استادیوم ورزشی قاندمی شهرستان ترکمن برگزار شد.

علی روشن شمال مسول روابط عمومی ورزش و جوانان بندرترکمن با اشاره به این خبر تصریح کرد: در پایان این رقابتها تیم پشتیبانی قرارگاه نزاجا مقام قهرمانی را کسب نمود و تیمهای تیپ 230 گرگان ، هوانیروز ، تیپ 55 هوابرد ، مرکز آموزش پشتیبانی و علوم و فنون شیراز به ترتیب مقامهای دوم تا ششم را کسب نمودند.

وی خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات با همکاری لشگر 30 گرگان ، اداره ورزش و جوانان و هیأت دوومیدانی شهرستان به نحو شایسته ای برگزار شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات دوومیدانی نزاجای کشور با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..