تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح آستان قدس رضوی درباره بهره‌برداری از جنگل‌های شمال کشور

ساعت: 19:49 منتشر شده در مورخ: 1396/02/25 شناسه خبر: 1106771

در پی درج مطالب کذب در برخی رسانه‌ها انجام شد:

در پی درج مطالبی در برخی رسانه‌ها درباره بهره‌برداری از جنگل‌های شمال کشور توسط یکی از شرکت‌های زیرمجموعه آستان قدس رضوی، توضیحات این آستان جهت تنویر افکار عمومی منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آستان نیوز، در پی درج مطالبی در برخی رسانه‌ها درباره بهره‌برداری از جنگل‌های شمال کشور توسط یکی از شرکت‌های زیرمجموعه آستان قدس رضوی، در راستای تنویر افکار عمومی به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند؛ در سال 1392 و در زمان تولیت فقید آستان قدس رضوی حدود 90 درصد سهام شرکت کشاورزی و عمران جنگل‌های قدس رضوی طی تشریفات قانونی به بخش خصوصی واگذار شد و پس از انتصاب تولیت جدید آستان قدس رضوی با دستور ایشان و با توجه به رویکرد و سیاست‌های جدید ناظر به عدم ضرورت در تداوم فعالیت‌های مربوط به بخش جنگل، مقرر شد کلیه سهام اسمی این شرکت از آستان قدس خارج و به بخش خصوص واگذار شود که هم اکنون مراحل اجرایی انتقال سهام به بخش خصوصی در حال اتمام است.

از آنجایی که در حال حاضر آستان قدس رضوی هیچ‌گونه نقش و دخالتی در اقدامات و پروژه‌های این شرکت ندارد، مسؤولیت هرگونه اقدام بعدی متوجه آستان قدس رضوی نیست.

لذا ضمن رد مشارکت آستان قدس رضوی در این‌گونه فعالیت‌ها، طبعاً مراجع قضایی با متخلفان تخریب سرمایه‌های عمومی و به ویژه جنگل‌ها و مراتع برخورد قانونی خواهند داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح آستان قدس رضوی درباره بهره‌برداری از جنگل‌های شمال کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..