تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمید سوری از مجسمه سازی معاصر می‌گوید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «مجسمه سازی معاصر، رویکردها، مسئله‌ها و نمونه‌ها» عنوان نخستین درس‌گفتار همایش بین المللی هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران است که حمید سوری؛ پژوهشگر، مدرس و منتقد هنر در این درس‌گفتار درباره مسایل مجسمه سازی معاصر سخنرانی می‌کند.

این درس‌گفتار ساعت 10 تا 12 و 13 تا 15 در دو چهارشنبه متوالی 27 اردیبهشت و سوم خردادماه در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود و علاقه‌مندان می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

هفتمین دوسالانه ملی مجسمه سازی تهران با تم وضعیت از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری انجمن هنرمندان مجسه‌ساز ایران و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر شهریور و مهرماه امسال در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

همایش بین‌المللی هفتمین دوسالانه مجسمه‌سازی معاصر تهران با هدف گسترش افق‌های اندیشه دوسالانه، کمک به تبیین درونمایه و گشودن منظرهای نو در حوزه پژوهش و آموزش مجسمه‌سازی کشور، در قالب تعدادی درس‌گفتار، ‌نشست‌، همایش، نمایش فیلم و انتشار کتاب طراحی شده است.

این همایش در راستای سیاست‌های کلی دوسالانه هفتم مبنی بر افزایش بازه زمانی، حفظ پویایی جامعه هنری در ارتباط با دوسالانه و کار نظری ماندگار، در محدوده زمانی از اعلام فراخوان آغاز شده و تا پایان دوسالانه تداوم خواهد داشت تا به برقراری پیوستگی معنایی دوسالانه کمک کند.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمید سوری از مجسمه سازی معاصر می‌گوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..