تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر «خوب، بد، جلف» به کدام نامزد رای می‌دهد؟

بازیگر «خوب، بد، جلف» به کدام نامزد رای می‌دهد؟

فرهنگ > تلویزیون - امیرمهدی ژوله از حسن روحانی حمایت کرد و از مردم خواست که در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر مهدی ژوله با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود، اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری به حسن روحانی رای می دهد.

این نویسنده دراین باره نوشت: «با وجود تمام انتقاداتی که به عملکرد آقای روحانی به‌خصوص در تبیین نکردن دستاوردهای عظیم چهار ساله خود و همراهانشان برای مردم دارم، ولی به احترام عملکرد معتدلانه و مدبرانه‌شان و به اعتبار حامیان عزیز و بزرگوارشان و به اعتبار عملکرد درخشان همراهانی چون دکتر ظریف و دکتر هاشمی و مهندس زنگنه و مهندس جهانگیری و خانم‌ها ابتکار و ملاوردی و ... و ... و برای جلوگیری از ... و ...، در انتخابات شرکت می‌کنم و به آقای دکتر روحانی رأی می‌دهم.

از دیگران هم دعوت می‌کنم با همه دلخوری‌ها و دلگیری‌ها و دلایل موجهی که دارند در انتخابات شرکت کنند که انتخاب رییس جمهور ایران کم اهمیت‌تر از انتخابات استیج و خنداننده برتر و مسابقه سه ستاره نیست که برایش کمپین و کارزار تشکیل می‌دهیم و می‌کوشیم حقداری از حقش بی‌نصیب نماند.»

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر «خوب، بد، جلف» به کدام نامزد رای می‌دهد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..