تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیکی هیلی:ترامپ مدیرعامل اجرایی این کشور است و هر کس را که بخواهد می تواند اخراج کند

نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در یک گفت وگوی تلویزیونی با شبکه خبری ا بی سی گفت که به نظر او رییس جمهور آمریکا مختار است هر کسی را که بخواهد از کار بر کنار کند چرا او در واقع مدیر عامل اجرایی این کشور محسوب می شود.
هیلی مدعی شد که تاکنون هیچ یک از همتایان او در سازمان ملل متحد درباره تصمیم ترامپ به اخراج جیمز کومی از او چیزی نپرسیده اند و چنین تصمیمی از سوی رییس جمهور آمریکا برای همه عادی و پذیرفتنی است.
این در حالی است که تصمیم ترامپ به اخراج جیمز کومی رییس اف بی آی در گیر و دار تحقیقات مربوط به پرونده روسیه انتقادات زیادی را در محافل سیاسی این کشور برانگیخته و بسیاری این تصمیم را نشانه نگرانی رییس جمهور آمریکا از بر ملا شدن حقایق رسوا کننده ای در مورد این پرونده دانستند.
سفیر ترامپ در سازمان ملل ناخرسندی مردم آمریکا از این تصمیم ترامپ را بدلیل شخصیت مصمم و اهل عمل او ذکر کرد و گفت:به نظر من چیزی که ما در او می بینیم این است که اومرد عمل است و دلیل این که مردم احساس ناراحتی می کنند این است که او عمل می کند.
جرج لاستفانوپولیس مجری برنامه تلویزیونی 'این هفته 'این شبکه با کنایه ای در رابطه مطالبه وفاداری از جیمز کومی توسط ترامپ از هیلی پرسید که آیا ترامپ تا بحال از او طلب وفاداری کرده است یا نه و هیلی پاسخ داد که نه اما سابقه او در مقام فرمانداری کارولینای جنوبی نشان دهنده وفاداری و اعتماد او به ترامپ و اقدامات او است.
هیلی تاکنون بارها در مصاحبه های خود گفته است که او خود را دست نشانده ترامپ نمی داند و در انجام وظائف خود استقلال کامل دارد و خود را ملزم به کپی برداری از سیاست ها و رویکرد های رییس جمهور کشورش نمی داند.
اروپام-4-541 ** شبس 1574 ** انتشار دهنده: محسن تهوری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیکی هیلی:ترامپ مدیرعامل اجرایی این کشور است و هر کس را که بخواهد می تواند اخراج کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..