تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت سهامداران چند شرکت به مجمع

 

شرکت آسان پرداخت پرشین به همراه شرکت های صنایع خاک چینی ایران و شرکت کشتیرانی آریا زمان برگزاری مجمع سالانه خود را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی اتمام سال مالی منتهی به 30 اسفند سال گذشته، شرکت های آسان پرداخت پرشین، صنایع خاک چینی ایران و شرکت کشتیرانی آریا زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، سهامداران "آپ" می توانند جهت شرکت در مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 10 روز یکشنبه، 7 خرداد ماه سال جاری در محل تهران، شهرک قدس، انتهای بلوار شهید دادمان، پژوهشگاه نیرو، سالن خلیج فارس برگزار می‌شود، گرد هم آیند.

همچنین سهامداران "کخاک" می توانند جهت شرکت در مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 10 روز یکشنبه، 7 خرداد ماه سال جاری در محل تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از خیابان جام جم، نرسیده به چهارراه پارک وی، مجموعه فرهنگی و ورزشی و تفریحی تلاش برگزار می‌شود، حضور یابند.

و سهامداران "حاریا" می توانند جهت شرکت در مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 10 روز چهارشنبه، 3 خرداد ماه سال جاری در محل هتل لاله تهران برگزار می‌شود، گرد هم آیند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت سهامداران چند شرکت به مجمع»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..