تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوربین دوگانه وان پلاس ۵ (OnePlus 5) وسط قاب پشتی قرار ندارد؛ همراه با مشخصات بنچمارک گوشی

امروز، رندر جدیدی از وان پلاس ۵ منتشر شد. تصویری جدید از گوشی که مشتاقانه منتظر معرفی آن هستیم، منتشر شده که نشان می دهد دوربین دوگانه پشت دستگاه، در مرکز و به صورت عمودی قرار ندارد. رندر های جدید نشان می دهند که دوربین دوگانه پشت گوشی در گوشه بالایی و سمت چپ قرار دارد. تصویر جدید به ما این را هم نشان می دهد که باید منتظر حسگر اثرانگشت در جلو و در کلید هوم باشیم. با ترنجی همراه باشید…

در اخبار دیگر مربوط به وان پلاس ۵، می توان گفت که مشخصات دستگاه در آنتوتو بنچمارک مشاهده شده که مانند همان هایی است که قبلا رد و بدل شده است. گوشی شامل یک صفحه نمایش  ۱۰۸۰x1920 فول اچ دی است. پردازنده گوشی اسنپدراگون ۸۳۵ و هشت هسته ای است و پردازنده گرافیکی دستگاه Adreno 540 می باشد. در وان پلاس ۵، ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی موجود است. البته این احتمال وجود دارد که نسخه ای با حافظه داخلی بیشتر و رم ۸ گیگابایتی منتشر شود.

هر دو دوربین جلو و عقب، ۱۶ مگاپیکسلی هستند. هیچ کلمه ای در وصف وضع دوربین دوگانه وجود ندارد؛ ولی این مانع نمی شود که در گوشی وجود نداشته باشد. بنچمارک می گوید که گوشی با اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ عرضه می شود. نمره آنتوتو بنچمارک گوشی عدد ۱۷۶۰۰۰ را به جا گذاشته است که نمره بالایی نسبت به پرچمداران کوپرتینو، یعنی اپل آیفون ۷ و ۷ پلاس است.

نظر شما در مورد وان پلاس ۵ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوربین دوگانه وان پلاس ۵ (OnePlus 5) وسط قاب پشتی قرار ندارد؛ همراه با مشخصات بنچمارک گوشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..