تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت مجمع روحانیون مبارز از حسن روحانی

کد خبر: ۵۳۲۴۵۴

۲۷  بازدید

در جلسه مجمع روحانیون مبارز، حضور مردم پای صندوق های رای و حمایت از حسن روحانی مورد تاکید قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا:‌در جلسه مجمع روحانیون مبارز، حضور مردم پای صندوق های رای و حمایت از حسن روحانی مورد تاکید قرار گرفت.

در پایان جلسه شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز  ضمن بررسی مسائل جاری کشور بخصوص انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، این دوره از انتخابات را بسیار حساس و سرنوشت ساز ارزیابی و اعلام شد: با عنایت به شرایط بحرانی منطقه و جایگاه مهم ایران با تکیه بر اعتدال و عقلانیت میتوان بسیاری از مشکلات داخلی و بیرونی را پشت سر گذاشت. لذا حضور پر شور و حماسی ملت شریف ایران پای صندوق های رای و تداوم و تکرار انتخابات صحیح و کار ساز آنان در خرداد ۹۲ ضامن ارتقای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

مجمع روحانیون مبارز همچنین از مردم شریف و آگاه ایران دعوت کرد تا با رای قاطع خود به  حسن روحانی، زمینه رشد و شکوفایی هر چه بیشتر میهن اسلامی مان را در مسیر عقل و اعتدال فراهم آوردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت مجمع روحانیون مبارز از حسن روحانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..