تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیرهای دریایی آموزش دیده روسی+ فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بخشی از مراسم هفتادمین سال پایان جنگ جهانی دوم و پیروزی روسیه بر آلمان نازی، در منطقه سردسیر ایرکوتسک روسیه با شکلی متفاوت برگزار شد. آکواریوم پارک آبی سیبری در حالی برگزار کننده این مراسم بود که دو شیر دریایی به نام پیف و لاسکا ( فوک- سرباز ارتش روسیه ) به همراه چند شیر دریایی دیگر با لباس های نظامی در آن به اجرای برنامه پرداختند.

این شیرهای دریایی با آموزش های مختلفی مانند شنا، راهپیمایی زیر آب، حمل اسلحه، حرکات نمایشی با توپ و حلقه برای حضور در این جشن بزرگ آماده شده بودند.

به گفته مربی ها شیرهای دریایی 25 سال است که تحت این آموزش های ویژه قرار گرفته و استعداد بالایی در این زمینه از خود نشان داده اند، استعدادی که حتی از دلفین ها نیز بالاتر است.

شیرهای دریایی آموزش دیده در مانور نظامی روسیه+ فیلم  شیرهای دریایی آموزش دیده در مانور نظامی روسیه+ فیلم  شیرهای دریایی آموزش دیده در مانور نظامی روسیه+ فیلم    برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیرهای دریایی آموزش دیده روسی+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..