تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اغتشاش مشهدی ها در سخنرانی پسرِ آیت الله

کد خبر: ۵۳۲۳۶۶

۱۲۸۹  بازدید

سخنرانی فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ظهر امروز در دانشگاه آزاد مشهد ناتمام ماند.

خبرگزاری ایسنا: سخنرانی فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ظهر امروز در دانشگاه آزاد مشهد ناتمام ماند.

بهزاد قاسمی، دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد مشهد در گفت‌وگویی، درخصوص سخنرانی ناتمام یاسر هاشمی در این دانشگاه اظهارکرد: متاسفانه عده‌ای از دوستان با دادن شعار علیه دولت در سخنرانی آقای یاسر هاشمی اغتشاش ایجاد کردند.

وی ادامه داد: دوستانی که چهار سال پیش در سخنرانی خواهر ایشان در آمفی تئاتر را شکستند، الان مقداری روحیه‌شان تلطیف شده و به شعار دادن اکتفا کردند.

این فعال دانشجوییطرح این عقیده که متاسفانه تمام تریبون‌ها، صدا وسیما، رسانه ملی و... دست آنهاست و برنمی تابند که بگذارند مخالفانشان هم صحبت کنند، افزود: به دلیل شعارهای مکرر برخی دانشجویان سخنرانی آقای هاشمی نیمه‌تمام ماند.

به گزارش ایسنا، سخنرانی یاسر هاشمی با موضوع ناگفته‌های آیت الله هاشمی در آمفی تئاتر دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد مشهد در حال برگزاری بود که پس از گذشت حدود ده دقیقه از آغاز سخنرانی یاسر هاشمی عده ای با سر دادن شعارهای مکرر علیه  دولت مانع از ادامه سخنرانی او شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اغتشاش مشهدی ها در سخنرانی پسرِ آیت الله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..