تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین تصاویر از سریال کارگردان «کیمیا»/ تصویربرداری 50 درصد از فاز اول «آنام»

جواد افشار کارگردان مجموعه تلویزیونی «آنام» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پیرامون روند و پیشرفت تولید این سریال گفت: با توجه به روند خوبی که طبق برنامه‌ریزی‌ها پشت سر گذاشته‌ایم، حدود 50 درصد تصویربرداری فاز اول مجموعه تلویزیونی «آنام» در منطقه کلیبر استان آذربایجان شرقی به اتمام رسیده است. پیشروی 50 درصد از تصویربرداری فاز اول «آنام»

وی در ادامه تأکید کرد: 90 درصد از بازیگران اصلی و فرعی فاز اول از خود هنرمندان سینما و تلویزیون آذری هستند و تا به اینجای کار سیروس گرجستانی به لوکیشن کلیبر ما در آذربایجان اضافه شده است.

پیشروی 50 درصد از تصویربرداری فاز اول «آنام»

کارگردان مجموعه تلویزیونی «کیمیا» از ادامه ساخت این سریال در فضای معاصر و سال 95 اظهار داشت: پیش‌بینی ما برای اتمام تصویربرداری فاز اول تا یک ماه دیگر است و سعی می‌کنیم ادامه این پروژه را بدون وقفه با کلید زدن فاز دوم در لوکیشن شهر تهران و استان‌های شمالی از سر بگیریم.

پیشروی 50 درصد از تصویربرداری فاز اول «آنام»

افشار در پایان به تجربه همکاری خود با بازیگران آذری زبان و به کارگیری صحیح لهجه، طراحی صحنه و لباس بیان کرد: سعی ما به کارگیری بازیگران باتجربه و کاربلد استان آذربایجان است، خوشبختانه نویسنده ما آذری است و به خوبی به روی آداب و فرهنگ مردم آذربایجان اشراف دارد و همه عوامل اعم از بازیگران، طراحان صحنه و لباس، تهیه‌کننده و خودم در مرحله پیش تولید مطالعات بسیاری انجام داده‌ایم.

پیشروی 50 درصد از تصویربرداری فاز اول «آنام»

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین تصاویر از سریال کارگردان «کیمیا»/ تصویربرداری 50 درصد از فاز اول «آنام»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..