تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس متفاوت محمدحسین لطیفی در «سر دلبران»

فرهنگ > تلویزیون - محمدحسین لطیفی که کارگردانی سریال «سر دلبران» را بر عهده دارد بازیگر سریال خودش شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلانی، محمدحسین لطیفی کارگردان سریال «سر دلبران» در نقش کوتاهی در این سریال ایفای نقش می‌کند.

محمدحسین لطیفی که این روزها در شهر یزد مشغول تصویربرداری سریال جدید خود است، در این سریال در نقش کوتاهی ظاهر می شود. لطیفی در نقش یک روحانی که استاد حوزه علمیه است ظاهر شده است.

طی روزهای آتی، بازیگران جدید دیگری نیز جلوی دوربین سریال «سر دلبران» خواهند رفت.

سریال «سر دلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی جدیدترین محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که حسین حسنی نویسندگی فیلمنامه آن را بر عهده داشته و قرار است ماه مبارک رمضان از تلویزیون پخش شود. محمد کاسبی، فرهاد قائمیان، اسماعیل محرابی، برزو ارجمند، رضا توکلی، جهانبخش سلطانی، متین ستوده، جعفر دهقان، شهرام عبدلی، شهین تسلیمی، رابعه مدنی، افسانه کمالی و... از بازیگران این سریال هستند.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس متفاوت محمدحسین لطیفی در «سر دلبران»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..