تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرده‌برداری از واقعیت BBC در «به اضافه مستند»

هفدهمین قسمت از برنامه به اضافه مستند سه‌شنبه، ۲۶ اردیبهشت، ساعت ۲۰:۳۰ با پخش مستند «تله اسکرین» روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش شمانیوز: بخش گفت‌وگوی این برنامه با حضور مصطفی حریری، کارگردان مستند و اسماعیل فلاح، خبرنگار سابق صدا و سیما در انگلیس پخش خواهد شد.

مستند «تله اسکرین» روایتی است از تاریخچه شبکه bbc، نقش آن در بحران‌های مختلف و اخبار غیر واقعی که در حوادثی مانند انقلاب اکراین، ۱۱ سپتامبر، حوادث سوریه، جنگ هشت ساله ایران منتشر کرده است.

برنامه «به اضافه مستند» با اجرای علی صدری نیا، به تهیه‌کنندگی سید محمد حسین میری، کارگردانی محمدرضا رضاییان و سردبیری مهدی خانعلی زاده سه شنبه هر هفته ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش می شود و بازپخش های آن چهارشنبه ها ساعت ۱۰ صبح و جمعه ها ساعت ۱۳:۴۵ خواهد بود.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرده‌برداری از واقعیت BBC در «به اضافه مستند»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..