تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرسنگی خلبانی در آسمان مردم را روی زمین ترساند+فیلم

حرکت غیر منتظره خلبان هلی کوپتر بر اثر گرسنگیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در نزدیکی یکی از شعبه های مک دونالد واقع در سیدنی زمانی که مشتریان در کمال آرامش مشغول میل کردن سفارش هایشان بودند ناگهان صدای مهیبی همه را به وحشت انداخت، یک هلیکوپتر نزدیک رستوران فرود آمد و همه فکر کردند که قطعا مشکل خاصی پیش آمده که مجبور به فرود اضطراری در این مکان شده، اما  خلبان در نهایت خونسردی پس از پیاده شدن قدم زنان به سمت رستوران رفت و پس از تحویل سفارش غذای دلخواهش به هلیکوپتر بازگشت.

اداره ایمنی هواپیمایی کشوری این اقدام خلبان را غیر قانونی دانست در حالی که مقامات محلی در صورت راضی بودن صاحب زمین این اقدام وی را قانونی و مجاز اعلام کردند. این ویدئو در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشت و یکی از حاضران در محل به روزنامه دیلی میل گفت من فکر کردم اتفاق مهمی رخ داده و از فرود اضطراری هلی کوپتر در آن مکان بسیار متعجب شدم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرسنگی خلبانی در آسمان مردم را روی زمین ترساند+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..