تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت مرگ شاه مازندران چه بود؟

به گزارش افکارنیوز،

محمدپور  در ارتباط با جزئیات مرگ محمود طالبی معروف به شاه مازندران گفت: ساعت 2:366 دقیقه بامداد امروز طی تماسی از زندان متی کلا بابل با مرکز سازمان اورژانس، عدم هوشیاری یکی از زندانی‌ها گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی سازمان اورژانس بابل تکنسین های پایگاه دانشگاه را به محل مورد نظر اعزام کرد.

 رئیس اورژانس بابل خاطرنشان کرد: تکنسین های اورژانس 115 پس از معاینات اولیه متوجه شدند. زندانی محمود طالبی معروف به شاه مازندران ارست قلبی تنفسی کرده و فاقد علائم حیاتی بوده است لذا بلافاصله اقدام به سی پی آر و انتوباسیون کردند ولی این اقدام  ثمری نداشت و آن را  بلافاصله به بیمارستان روحانی منتقل کردند.

 محمدپور گفت: علیرغم اقدامات صورت گرفته تلاش های کادر درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.

یادآور می‌شود؛ شاه مازنداران از محکومان به جرائم خشن استان مازندارن بود که چندی پیش دستگیر و به 13 سال حبس محکوم شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت مرگ شاه مازندران چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..