تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۷ اردیبهشت آخرین مهلت درخواست صدور شناسنامه است/ صدور یک ماهه کارت هوشمند ملی

۲۷ اردیبهشت آخرین مهلت درخواست صدور شناسنامه است/ صدور یک ماهه کارت هوشمند ملیبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در نشست خبری که امروز (دوشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: سازمان ثبت احوال به عنوان عضو ثابت هیئت اجرایی، نقش اول را در برگزاری انتخابات بر عهده دارد که همزمان با شروع فعالیت ستاد انتخابات کشور، فعالیت خود را آغاز کرده و جزء یکی از ۴ مرجع برگزار کننده انتخابات در کشور است.

وی با بیان اینکه در زمینه ارتباط الکترونیکی، وزارت کشور از طریق فرمانداری و استانداری به ثبت احوال ارجاع داده می شود، تصریح کرد: یکی از اقلام اساسی برای شرکت در انتخابات داشتن شناسنامه و شماره ملی برای شرکت کنندگان داخلی و گذرنامه برای ایرانیان خارج از کشور است.

ابوترابی ادامه داد: با توجه به اینکه داشتن کارت ملی به جای شناسنامه مجوز شرکت در انتخابات نیست، بر این اساس اگر شناسنامه فردی مخدوش، آب خورده و یا پاره شده باشد قادر به شرکت در انتخابات نیست.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه امروز ارایه خدمات ثبت احوال در محل سکونت فرد انجام می شود، ادامه داد: زمان صدور شناسنامه المثنی یک ماه است اما به علت نزدیک شدن به روز رأی گیری و شرکت افراد در انتخابات، اشخاصی که تا پایان ساعت اداری روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه درخواست صدور شناسنامه المثنی خود را به ادارات ثبت احوال بدهند، تا 28 اردیبهشت ماه شناسنامه آن ها صادر و به درب منازل آن‌ها تحویل داده می شود.

وی با اشاره به اینکه در برخی شهرها صدور شناسنامه به منظور شرکت در انتخابات در مدت یک ساعت انجام می شود، خاطر نشان کرد: در کلانشهرهایی از جمله تهران به دلیل جمعیت زیاد، صدور شناسنامه یک روزه صورت می گیرد.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۷ اردیبهشت آخرین مهلت درخواست صدور شناسنامه است/ صدور یک ماهه کارت هوشمند ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..