تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همراه بام به روز شد

نرم‌افزار اندروید همراه بام بانک ملی ایران به نسخه 1.8 ارتقا یافت.

به گزارش شمانیوز، در این نسخه قابلیت های جدیدی مانند پرداخت اقساط تسهیلات و مسدودی کارت ایجاد شده است.
از امکانات و خدمات ارائه شده در این سامانه می توان به مواردی نظیر امکان ورود امن و دو مرحله‌ای، خلاصه حساب ها، صورتحساب، محاسبه و پرداخت اقساط تسهیلات، محاسبه سود سپرده‌ها، داشبورد، مدیریت مالی شخصی، تاریخچه انتقال پول، مشخصات کاربر، پرداخت قبض، انتقال پول کارت به کارت و حساب به حساب، تعیین مبلغ و تاریخ چک، استعلام وضعیت چک، واحدهای بانک، دفترچه تلفن، بازخوردها، گزارش تسهیلات و نرخ ارز اشاره کرد.  
خرید شارژ خودکار، انتقال پول دسته‌ای، انتقال کارت به کارت دسته‌ای، انتقال وجه به حساب های خیریه، انتقال پول مستمر و تهیه صورتحساب تلفیقی و مدیریت صورتحساب از دیگر امکانات این سامانه است.

منبع:روابط عمومی بانک ملی ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همراه بام به روز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..