تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش پیشکسوت استقلال به غیبت دو بازیکن در برابر العین

به گزارش افکارنیوز،

مهدی فنونی زاده در خصوص دیدار دوشنبه آینده استقلال برابر العین امارات در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال مقابل التعاون بازی خوبی از خود ارائه داد و اعتقاد دارم بازی برابر العین اگرچه سخت است اما بهتر از آن است که آبی پوشان خارج از خانه بخواهند برابر تیم های عربستانی قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: شرایط آب و هوایی کشورهای عربی طاقت فرساست، گرما و شرجی بودن هوا می تواند بر عملکرد بازیکنان تاثیر بسزایی داشته باشد. بازیکنان باید در دو جبهه بجنگند هم با گرمای هوا و هم با بازیکن حریف. بنابراین استقلال می تواند در تهران با ارائه یک بازی منطقی و به دور از احساس نتیجه خوبی کسب کرده و با خیالی آسوده به بازی بعدش فکر کند.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: استقلال در بدترین شرایط به مصاف العین می رود، جابر انصاری و امید ابراهیمی را به دلیل مصدومیت و  امید نورافکن را به خاطر حضور در تیم ملی جوانان در اختیار ندارد اما این تیم آنقدر بازیکن جوان و پرانگیزه دارد که می تواند جایگزین نفرات غایب شده و بازی خوبی از خود ارائه دهد.

مهدی فنونی زاده در خصوص شرایط العین نیز گفت: این تیم چندین سال است در سطح آسیا بازی خوبی ارائه می دهد و حتی به قهرمانی هم دست پیدا کرده است. با توجه به حضور بازیکنان خارجی در این تیم شرایط العین خوب است و اگر بازیکنان ما اسیر حاشیه ها و جوسازی بازیکنان العین نشوند می توانند در تهران کار را تمام کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: یکی از رفتارهای بد تیم های عربی اتلاف وقت است. اگر استقلال بتواند در همان نیمه اول به گل دست پیدا کند مطمئنا پیروز میدان خواهد بود و وقت کشی حریف هم تاثیری در روند بازی نخواهد گذاشت.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: دوشنبه آینده روز هواداران است و فکر می کنم حضور پرتعداد آنها در ورزشگاه می تواند کمک موثری به پیروزی استقلال برابر العین داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش پیشکسوت استقلال به غیبت دو بازیکن در برابر العین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..