تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردی که همسرش را ازطبقه چهارم پرت کرده بود،از قصاص نجات یافت/دوست نداشتم پریسا بیرون خانه کار کند

مردی که همسرش را ازطبقه چهارم پرت کرده بود،از قصاص نجات یافت/دوست نداشتم پریسا بیرون خانه کار کند

جامعه > حوادث - ایران نوشت:بیست و سوم آذر سال 91 پرونده سقوط زن جوانی به‌نام «پریسا»-30 ساله- از پنجره طبقه چهارم خانه‌شان در دستور رسیدگی تیم جنایی پایتخت قرار گرفت.


شوهر این زن در بازجویی مقدماتی ادعا کرد پریسا قصد خودکشی کرده است.این زن پس از چند ماه جدال با مرگ سرانجام تسلیم سرنوشت شوم شد.
از سوی دیگر کارآگاهان در جریان تحقیقات دریافتند شوهر مقتول، با کارکردن پریسا مخالف بود و بر سر همین موضوع چندین‌بار با هم مشاجره داشته‌اند تا اینکه روز حادثه مشاجره‌شان بالا گرفت و «ناصر» -35 ساله- همسرش را از پنجره به بیرون پرت کرد.

در حالی که ناصر به اتهام قتل عمد همسرش بازداشت شده بود و ادعا داشت پریسا خودکشی کرده است اما تصاویر دوربین‌های مداربسته خیابان رو به‌رو راز جنایت هولناک را فاش کرد.
صبح دیروز ناصر از زندان به شعبه دهم دادگاه کیفری تهران منتقل شد تا از نظر جنبه عمومی محاکمه شود.ناصر که پیش‌از این به اتهام قتل به قصاص محکوم شده، توانست با جلب رضایت مادر و برادرزنش و پرداخت 300 میلیون تومان از قصاص نجات یابد.

او در جلسه دیروز دادگاه در آخرین دفاعش به قضات گفت: روز حادثه بسیار عصبانی بودم ولی همسرم را دوست داشتم و نمی‌خواستم این اتفاق بیفتد. چرا که من فقط با کار کردن او در بیرون از خانه مخالف بودم.الان هم پشیمان هستم و از اینکه والدین پریسا مرا بخشیده‌اند و از حق قصاص گذشت کرده‌اند سپاسگزارم. من نباید همسرم را قربانی لجاجت خودم می‌کردم بلکه غرور بیجای من باعث مرگ همسرم شده است.من فکر می‌کردم اگر همسرم سرکار برود و پولش را برای خانه خارج کند مردانگی من از بین خواهد رفت!در این مدت که در زندان بوده‌ام بسیار فکر کرده‌ام و از کاری که انجام داده‌ام بسیار پشیمان و هیچ وقت خودم را نخواهم بخشید.پس از پایان جلسه قضات وارد شور شدند و قرار است بزودی حکمشان را درباره مجازات متهم صادر کنند.

302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردی که همسرش را ازطبقه چهارم پرت کرده بود،از قصاص نجات یافت/دوست نداشتم پریسا بیرون خانه کار کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..