تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت گوشت با اقدام ضربتی کاهش می یابد

کد خبر: ۵۳۱۸۳۷

۱۴۸  بازدید

رئیس شورای تأمین دام کشور قیمت فعلی گوشت قرمز را بالا دانست و گفت: دولت برای کاهش قیمت گوشت قرمز و حذف دلالان با بهره‌برداری از واحد پرواربندی صنعتی و کشتارگاه زیاران، تلاش در کاهش قیمت این محصول دارد.

روزنامه ایران: رئیس شورای تأمین دام کشور قیمت فعلی گوشت قرمز را بالا دانست و گفت: دولت برای کاهش قیمت گوشت قرمز و حذف دلالان با بهره‌برداری از واحد پرواربندی صنعتی و کشتارگاه زیاران، تلاش در کاهش قیمت این محصول دارد.

«منصور پوریان» بخشی از بالابودن قیمت گوشت قرمز را مربوط به سوء‌استفاده برخی دلالان از فضای سیاسی کشور عنوان کرد و افزود: در حال حاضر بخش عمده دام زنده و گوشت قرمز مورد نیاز کشور از منابع داخلی و بخشی دیگر از محل واردات تأمین می‌شود، بنابراین کمبودی در تأمین گوشت قرمز کشور نداریم.وی گفت: وزارت جهادکشاورزی برای متعادل شدن قیمت دام زنده اقدام به ایجاد بزرگترین واحد صنعتی پرواربندی دام و کشتارگاه زیاران در قزوین کرده تا با عرضه و کشتار روزانه دام صنعتی، گوشت قرمز را با قیمت مصوب دولتی به دست مصرف‌کنندگان برساند.

رئیس شورای تأمین دام کشور با بیان اینکه فعالیت رسمی این کشتارگاه از این هفته آغاز خواهد شد، گفت: عرضه گوشت قرمز از این کشتارگاه در دو بخش عرضه لاشه مستقیم، گوشت قرمز بسته‌بندی و گوشت چرخ شده بسته‌بندی خواهد بود که در تلاشیم در کاهش 70 درصدی گرانی قیمت این کالا گام برداریم.

وی علت گرانی گوشت قرمز را عرضه محدود دام زنده توسط برخی تولید کنندگان، حضور چوبداران دلال و قصابی‌ها برشمرد و اظهارداشت: با وجود تأمین گوشت مورد نیاز داخلی و کاهش تقاضای مصرف به علت بالا بودن قیمت‌ها، اما همچنان قیمت این محصول به شکل غیرقابل قبولی روند صعودی دارد.رئیس مجمع صادرکنندگان دام زنده یکی دیگر از علل گرانی گوشت را وجود یک میدان عرضه دام زنده در میدان قم عنوان کرد.

وی گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد برخی قصابی‌ها و کسانی که به نوعی سودهای کلان نصیبشان می‌شود نمی‌خواهند قیمت‌ها کاهش پیدا کند، به طوری که برخی قصابی‌ها گفته‌اند حاضرند گوشت قرمز روی دستشان بماند، فاسد و دورریز شود اما گوشت را با قیمت مورد نظر خود به دست مصرف‌کنندگان برسانند که این نشان دهنده مشکل جدی ما در شبکه توزیع گوشت است.

پوریان اقدام‌های مذکور را در کاهش قیمت گوشت قرمز مؤثر دانست و افزود: گوشت قرمز مورد نیاز ماه مبارک رمضان تأمین شده  است و قیمت‌ها روند کاهشی خواهد گرفت.وی ادامه داد: حتی برای عید سعید قربان نیز کمبودی در تأمین دام زنده کشور نداریم و آمادگی داریم دام زنده مورد نیاز را عرضه کنیم.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت گوشت با اقدام ضربتی کاهش می یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..