تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرفروش ترین بازارهای خودروی اروپا

به گزارش افکارنیوز،

 در ماه گذشته میلادی بزرگترین بازارهای خودرو اروپا توسط آژانس «آوتوستات» معرفی شدند که در این بین، آلمان با فروش بیش از ۲۹۰ هزار دستگاه خودرو رتبه نخست را به خود اختصاص داد و این میزان فروش خودرو در آلمان، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن ۸.۴ درصد رشد نشان می دهد.  

همچنین فرانسه با فروش تقریبا ۱۷۱ هزار خودرو در ماه آوریل و البته با ۶ درصد کاهش در مقایسه با سال قبل از آن در جایگاه دوم قرار گرفت.  

در همین حال ایتالیایی ها با خرید ۱۶۰ هزار خودرو و کاهش ۴.۶ درصدی در مقایسه با آوریل سال ۲۰۱۶ میلادی در رتبه سوم جای گرفتند و بریتانیا با فروش ۱۵۲ هزار خودرو و کاهش چشمگیر تقریبا ۲۰ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، مقام چهارمی را به خود اختصاص داد.  

بر همین اساس، روس ها هم با فروش ۱۱۹ هزار خودرو در ماه آوریل، جایگاه پنجم را ارزان خود کردند که این رقم در مقایسه با آوریل سال قبل از رشد ۷ درصدی برخوردار است.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرفروش ترین بازارهای خودروی اروپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..