تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقایان گوش شنوا باشید!

آقایان گوش شنوا باشید!سیما منادی روانشناس و مشاور در گفتگو با خبرنگار حوزه حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص اهمیت آشنایی مردان با برخی احساسات زنانه همسرشان اظهار داشت: گاهی برخی از خانم ها هنگامی که درباره موضوعی احساساتی و ناراحت می شوند، با عصبانیت همسرشان مواجه شده که این رفتار مردان ناشی از نداشتن شناخت کافی درمورد احساسات زنانه است.

وی افزود:اولین گام برای بهبود  رفتار همسرتان ، این است که شنونده خوب در برابر درد و دل های آن ها باشید هرچند که نتوانید برای رفع مشکل وی راهکاری را بیابید.

این روانشناس تصریح کرد: دلداری دادن به همسرتان بسیار مهم است زیرا وی در  می یابد که تکیه گاهی در هنگام سختی ها دارد که موجب آرامش   است و در هیچ شرایطی او را تنها نخواهد گذاشت.

منادی در پایان خاطر نشان کرد: به یاد داشته باشید هرگز بجای ارائه راه حل برای رفع مشکل همسرتان، او را سرزنش، نصیحت و ملامت نکنید هرچند که در آن مورد همسر شما مقصر باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقایان گوش شنوا باشید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..