تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس| والدین رئیس‌جمهور جدید فرانسه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امانوئل ژان-میشل فردریک مَکْرون (Emmanuel Jean-Michel Frédéric Macron) معروف به امانوئل مکرون، زاده 21 دسامبر 1977 در «آمیان Amiens» فرانسه است. او با 64% آراء در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری پیروز شد.


پدر مکرون «ژان-میشل مکرون» پزشک و استاد مغز و اعصاب در بیمارستان آموزشی آمیان و مسئول دانشکده پزشکی این شهر و مادرش «فرانسواز نوگِ» پزشک و مشاور امنیت اجتماعی است.

وی در دانشگاه پاریس غربی نانتر فلسفه خواند و در سال ۲۰۰۴ دانش آموخته مدرسه ملی اداری شد.

مکرون سابقه فعالیت به عنوان بازرس مالیه و سپس در بانک روتشیلد و شرکا، بانکدار سرمایه گذاری شد.

او که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ عضو حزب سوسیالیست بود، در سال ۲۰۱۴ در کابینه دوم مانوئل والس به عنوان وزیر اقتصاد، صنعت و امور دیجیتال فرانسه منصوب شد.

5252




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس| والدین رئیس‌جمهور جدید فرانسه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..